Forenkle sikkerhetsstyringen med MySecuritas
En brukervennlig plattform for alle. Fra store selskaper til små bedrifter, vi muliggjør selvbetjening og gjør det enkelt å administrere sikkerhet med innsikt og kontroll - styrt med fingertuppene.
Logg inn
Overordnet visjon
Bygget for å forbedre din sikkerhetsopplevelse
MySecuritas holder deg tilkoblet sikkerhetsstyringen uansett tid og sted. Plattformen er mer enn bare et verktøy, den er en samarbeidsløsning som forenkler drift og forbedrer sikkerheten for hele virksomheten din.
Bli oppdatert når det skjer
Hold deg oppdatert på det som betyr mest. MySecuritas sender deg varsler umiddelbart når alarmhendelser inntreffer, slik at du alltid er informert om viktige hendelser.
Du får tilgang til rapportene så snart de er klare, slik at du slipper å vente på oppdateringer. All sikkerhetsinformasjonen din er samlet på ett sted, lett tilgjengelig når du trenger den.

Få detaljene du trenger
Hold deg informert og i kontroll på virsomhetens status med gjennomgående detaljer om hver hendelse. MySecuritas gir deg raskt tilgang til detaljerte rapporter fra alle hendelser, slik at du alltid er oppdatert, uansett om det gjelder mindre problemer eller alvorlige situasjoner.
Du kan enkelt følge med på viktige hendelser etter hvert som de skjer, og dermed fokusere på det som virkelig trenger oppmerksomheten din. Med MySecuritas har du verktøyene du trenger for å ta de riktige beslutningene raskt og med trygghet.

Bruk innsikt for å ta bedre beslutninger
Bruk informasjonen i MySecuritas til å forbedre hvordan du håndterer sikkerheten. Plattformen gir nyttige statistikker og høydepunkter som hjelper deg med å oppdage mønstre og forstå hva som fungerer bra.
Du kan også få innsikt i viktige trender og identifisere områder med muligheter for forbedring. Om nødvendig kan du laste ned dataene og dele dem med dine ansatte. Med MySecuritas kan du bruke det du har lært til å gjøre organisasjonen din enda bedre.

Ta grep: Hold kontrollen med selvbetjeningsverktøy
Ta ansvar for sikkerheten med de brukervennlige verktøyene i MySecuritas. Du kan administrere organisasjonen din og bestemme hvem som har tilgang til hva, slik at du enkelt kan opprettholde kontrollen.
Mange oppgaver kan håndteres selvstendig, så du slipper å vente på hjelp. Plattformen gjør det også enkelt for dine ansatte å holde seg oppdatert og samarbeide. Med MySecuritas kan du handle raskt og sikre at alt går som det skal.

-
Detaljerte funksjonsbeskrivelser
Se hva du kan administrere med MySecuritas
Oppdag funksjoner som hjelper deg å ta kontroll over sikkerheten. Få oppdateringer når hendelser oppstår, oversikt over tidsplaner og tilpass dashboardene for å følge viktige måleparametre. Samarbeid direkte på plattformen ved å dele innsikt og koordinere oppgaver, slik at teamet ditt holder seg synkronisert og forberedt. Utforsk hvordan disse verktøyene kan forenkle og forbedre sikkerhetsarbeidet ditt.
-
Håndter sikkerhetsbehovene dine selvstendig med MySecuritas. Oppdater kontoinnstillingene, administrer tjenesteinnstillinger og løs vanlige administrative oppgaver direkte på plattformen, uten behov for ekstern støtte.
-
Hold deg oppdatert på viktige hendelser etter hvert som det skjer. MySecuritas sender umiddelbare varsler om alarmer, hendelser og nye rapporter, slik at du alltid er informert. Du kan tilpasse varslingspreferansene dine for å få oppdateringer om det som er viktigst for deg.
-
Kontroller tilgangen til virksomheten din enkelt. Tildel roller, administrer tillatelser og overvåk ansatt tilgang for å sikre at alle har rette autorisasjonsnivå på plattformen.
-
Dette er MySecuritas
Definer sikkerhetstilnærmingen din på nytt
Fra smartere beslutningstaking til økt effektivitet, gir MySecuritas konkret verdi til sikkerhetsarbeidet ditt.
-
01
Administrer alt på ett sted
MySecuritas samler all sikkerhetsinformasjonen din på en enkel plattform. Du slipper å bytte mellom ulike systemer eller bekymre deg for å gå glipp av viktige oppdateringer. Med alt organisert og lett tilgjengelig, sparer du tid og gjør sikkerhetsstyringen enkel og uten stress.
-
02
Vær forberedt på potensielle problemer
Med MySecuritas kan du identifisere risikoer og handle før de utvikler seg til større problemer. Plattformen viser mønstre og trender, slik at du kan ta smarte beslutninger raskt. Å være proaktiv hjelper deg med å holde virksomheten din trygg og i gang uten unødvendige forstyrrelser.
-
03
Få MySecuritas til å jobbe for deg
MySecuritas lar deg tilpasse plattformen etter dine behov. Du kan justere varsler, sette opp dashbord og bestemme hvem som har tilgang til hva. Denne fleksibiliteten gjør det enkelt for dine ansatte å holde seg organisert og i kontroll, uansett hvilke sikkerhetsprioriteringer du har.
En partner i sikkerhetsstyringen
MySecuritas er bygget opp en en rekke sikkerhetsmoduler
Portalen er en svært fleksibel løsning og blir større og mer informativ desto flere løsninger du benytter fra Securitas. Utforsk våre sikkerhetsløsninger for SMB, større virksomheter, og til konkrete bransjer.




Oppdag hvordan vi samarbeider for bedre sikkerhet
-
FAQs
Ofte stilte spørsmål om MySecuritas
Finn svar på vanlige spørsmål om bruk av MySecuritas, inkludert hvordan du kommer i gang, inviterer kolleger og administrerer kontoen din. Du kan også lære mer om hvordan dataene dine håndteres og hvordan du eksporterer dem ved behov. Denne seksjonen hjelper deg med å navigere MySecuritas på en enkel og effektiv måte.
-
Du kan opprette en konto og be om tjenester fra Securitas når som helst. Besøk vår nettside: https://web.mysecuritas.com og registrer en konto. Her kan du utforske de ulike tjenestene og be om tilgang.
Enten du trenger digital tilgang til en eksisterende tjeneste eller ønsker å bestille noe nytt, er Securitas klare til å hjelpe deg med konfigurering og oppsett av din digitale administrasjon. -
Hvis du er administrator, kan du i de fleste av våre digitale tjenester legge til kolleger i MySecuritas når som helst ved å bruke de innebygde funksjonene for brukeradministrasjon og tilgangsstyring.
Hvis du er usikker på hvilket tilgangsnivå du har, kan du kontakte Securitas, så hjelper vi deg umiddelbart.
Merk: Ettersom vi fortsetter å rulle ut flere tjenester, er ikke brukeradministrasjon aktivert i alle digitale tjenester med en gang. -
Ja, som en moderne digital plattform sørger vi for å legge til rette for en rekke tilpassninger. Vi opprettholder høye standarder for å sikre digital effektivitet, og vi betjener alt fra lokale bedrifter til store globale selskaper.
Noen funksjoner i MySecuritas gir allerede mulighet for tilpasning av visning og innstillinger. -
MySecuritas er GDPR-kompatibel og opprettholder de høyeste sikkerhetsstandardene. Les mer via følgende lenker:
-
Det er mulig å eksportere visse data fra MySecuritas. For eksempel, hvis du bruker våre vakttjenester, lagres data i 18 måneder, slik at du kan eksportere data opptil 18 måneder tilbake i tid.
I andre tjenester kan du eksportere og laste ned rapporter til enhetene dine. -
MySecuritas har dedikerte globale og lokale ansatte som håndterer support og forespørsler relatert til plattformen.
Våre lokale ansatte sørger også for oppfølging av tjenestene dine med Securitas, for å møte dine daglige behov.
-
La oss opprette kontoen din!
* = obligatoriske felt