Skip to main content

Det er enkelt å bestille sikkerhetsløsninger

Synes du alarmer og sikkerhetsløsninger er avanserte, og er du overveldet av de mange hensynene som må tas? Som kunde i Securitas er det heldigvis ikke så komplisert. Vi har lang erfaring med leveranser til små og mellomstore bedrifter og kan anbefale og implementere løsninger som oppfyller din virksomhets behov og krav.

Bestill sikkerhetsløsninger i tre enkle trinn


1. Beskrivelse av krav

Det hele starter med en kort telefonsamtale, uten noen kostnader for deg. Du forteller oss litt om bedriften din og hvilke behov dere har. Det gir oss en god idé om hvilke løsninger som kan passe deg og din bedrift.


2. Vi besøker deg

For å få et fullstendig bilde må vi inspisere de aktuelle lokalene og det aktuelle området for å være sikre på at vi anbefaler de riktige løsningene til deg. For at inspeksjonen av lokalene skal bli best mulig, bruker vi vår omfattende erfaring og kunnskap om risikovurdering. I denne prosessen identifiserer vi risikofaktorer, gjennomfører en analyse av dem og vurderer deretter hvilken sikkerhetsløsning som best vil passe din bedrift. Denne risikovurderingen betaler du ikke for, og målet er alltid å sikre best mulig samsvar mellom sikkerhetsbehovene og tjenestene dine.

 

3. Du mottar et løsningsforslag

Basert på risikoanalysen presenterer vi et forslag til løsning som også inkluderer et pristilbud. Og du har selvfølgelig mulighet til å drøfte tilbudet med oss hvis du har spørsmål.


Vi er med deg fra dag én 

Når løsningene er bestilt, avtaler vi et tidspunkt for når våre medarbeidere kan starte installasjonen hos deg. Fra testing til driftssetting – vi gjør det som er nødvendig for å sikre at alt fungerer som det skal. 

 

Produktdemonstrasjon

Vi veileder deg også i hvordan utstyret skal brukes på daglig basis, uavhengig om du har bestilt personlige alarmer eller overvåkningsutstyr. 

 

Vi tar hånd om drift og vedlikehold

Vi tar oss også av drift, service og vedlikehold for alt utstyr. Som Securitas-kunde minimerer dette tiden du trenger å bruke på installasjon. Og du kan komme raskt i gang med å bruke de nye sikkerhetsproduktene dine.

Vi tar oss av hele implementeringen av produktene dine. Som:

  • Planlegging
  • Installasjon
  • Testing
  • Driftssetting
  • Opplæring
  • Rapportering
  • Drift
  • Vedlikehold
  • Service og støtte

 

Interessert? Bestill din sikkerhetsløsning i dag 

Vil du lære mer eller trenger du hjelp med risikovurdering og sikkerhetsløsninger? Ta kontakt, så ringer vi deg tilbake. Den første risikovurderingen er helt gratis.

For fakturaspørsmål så send en epost til fakturakunde@securitas.no

For fakturaspørsmål så send en epost til fakturakunde@securitas.no

For spørsmål rundt rekruttering, vekterkurs og mer, så send en epost til henvendelse.rekruttering@securitas.no

For spørsmål rundt rekruttering, vekterkurs og mer, så send en epost til henvendelse.rekruttering@securitas.no

For spørsmål tilknyttet teknikk eller tekniske utfordringer, så send en epost til alarm@securitas.no

For spørsmål tilknyttet teknikk eller tekniske utfordringer, så send en epost til alarm@securitas.no

Om du har en tilbakemelding til Securitas kan du dele den med oss på alarm@securitas.no

Om du har en tilbakemelding til Securitas kan du dele den med oss på alarm@securitas.no

For en generell henvendelse så send en epost til info@securitas.no

For en generell henvendelse så send en epost til info@securitas.no

Beklager, vi støtter ikke denne nettleseren. For å se vår nettside, forsøk en annen browser, som Chrome, Safari, Forefox eller Edge