Skip to main content

Korttidsplanlegger (Intern)

Oslo
Publiseringsdato 2025-02-21

I Securitas er vi stolte av våre dyktige hverdagshelter, som hver dag skaper trygghet og yter service, enten det er på kjøpesenter, i havnetjeneste, i resepsjon eller under utrykning.Vi er i stadig vekst og søker nå etter flere som vil ta del i det viktige samfunnsoppdraget vårt; rett og slett å gjøre din verden til et tryggere sted!

Jobbeskrivelse

En kollega har takket ja til nye utfordringer. Vi søker derfor en strukturert og målbevisst person til stillingen som korttidsplanlegger for Region Stor Oslo. 

Hvem ser vi etter?

Vi er på utkikk etter en person med høy arbeidsmoral som trives i arbeid med mennesker, og som har evnen til å inspirere og motivere andre. Du vil jobbe tett med respektive avdelinger, og rapportere til teamleder WFM. Din oppgave vil være å ivareta arbeidsplanlegging for vektere. Arbeidstiden vil være dagtid, men noe overtid må påregnes i hektiske perioder.

Hva tilbyr vi?

Som Korttidssplanlegger i Securitas kan vi garantere en innholdsrik hverdag med høyt tempo. Hos oss får du et solid fagmiljø med flere dyktige og engasjerte medarbeidere. Vi tilbyr god opplæring med alle nødvendige verktøy for å lykkes i rollen. Arbeidsmiljøet kan beskrives som kunnskapsrikt og inkluderende. For oss er det viktig å ha det gøy på jobb og vi mener at trivsel og engasjement på jobb skaper de beste resultatene – hos oss er det alltid rom for en god latter. Vi er en engasjert gjeng som ønsker å være best på det vi gjør!

Det er ønskelig med snarlig tiltredelse. Dette avklares i rekrutteringsprosessen. 

Arbeidsoppgaver er blant annet:

  • Kortsiktig bemanningsplanlegging
  • Kvalitetssikre arbeidsplan
  • Bruke og vedlikeholde digitale arbeidsverktøy
  • Kartlegge og rapportere ressursbehov
  • Rådgi avdelinger i forbindelse med bemanningsbehov

Personlige egenskaper:

  • Punktlig og strukturert
  • Lagspiller
  • Evner å se helhetlig- og langsiktige behov
  • Resultat- og løsningsorientert
  • Tar gode beslutninger
  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Høy arbeidskapasitet

Kvalifikasjoner:

  • Fullført videregående opplæring
  • Relevant utdanning eller yrkeserfaring 
  • Erfaring innen tjenesteplanlegging eller lønns- og personaladministrasjon er en fordel
  • Generelt god IT-kunnskap og god kjennskap til Excel 
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
  • Tilfredsstillende vandel (jf. lov om Vaktvirksomhet) 

Relevante kurs, utdanning og erfaring vil bli tatt i betraktning. God kjennskap til, og erfaring fra, vakt- og sikkerhetsbransjen vil være en fordel

Ytterligere informasjon

Dersom du tenker at du er rette vedkommende for stillingen, vil vi gjerne at du registrerer din søknad allerede i dag!  

For ytterligere informasjon vedrørende stillingen, kontakt Espen Lassen (Teamleder WFM) på tlf: 957 46 110.

Vi ser frem til å motta din søknad!

This video is unavailable. We are sorry but to be able to view this content, you need to allow targeting cookies.
Søk her
Beklager, vi støtter ikke denne nettleseren. For å se vår nettside, forsøk en annen browser, som Chrome, Safari, Forefox eller Edge