Skip to main content

Teknisk Servicekonsulent (Intern)

Oslo
Publiseringsdato 2025-01-17

Securitas er en kunnskapsleder innen sikkerhet med virksomhet i 47 land i Nord-Amerika, Europa, Latin-Amerika, Midtøsten, Asia og Afrika. Med mer enn 2000 avdelingskontorer og vel 355 000 medarbeidere utgjør vi en forskjell hver dag, året rundt.

Med våre tre kjerneverdier ærlighetvaktsomhet og hjelpsomhet har Securitas beskyttet liv og eiendom, sikret hjem, arbeidsplasser og samfunn siden 1929. Vi tar alltid ansvar for din trygghet.

Jobbeskrivelse

Securitas leder an i sikkerhetsbransjen ved å sette kundene våre i sentrum av alt vi gjør. Vi møter kundenes sikkerhetsbehov med dyktige og engasjerte mennesker, solid kompetanse og innovasjon innen våre beskyttende tjenester. Securitas har de siste årene vært i stor endring og det forventes at denne utviklingen vil fortsette. Mange manuelle oppgaver som tidligere ble håndtert på stedet, erstattes med teknologi, digitale løsninger og direkte dialog med det sentrale kundesenteret, som i dag er selve hjertet i Securitas. For å imøtekomme denne utviklingen trenger Securitas å styrke teamet med løsningsorienterte personer som trives med kundekontakt og support, samt har et oppriktig ønske om å bidra til en tryggere hverdag.

Vi ser etter deg som er digitalt oppdatert og ønsker å utgjøre en forskjell i en meningsfull og viktig jobb. Med kunden i fokus vil du sammen med dyktige kolleger løse og koordinere ulike typer henvendelser over epost, tlf. og digitale verktøy. I denne stillingen blir du en del av et trygt og godt arbeidsmiljø med mange ulike interne karrieremuligheter. 

Arbeidstid er mandag til fredag kl 08:00 til 16:00.

Vi tilbyr

  • Lønn etter avtale og ordnede arbeidsforhold
  • En spennende stilling i Norges største sikkerhetsselskap
  • En profesjonell og lærerik arbeidsplass
  • Muligheter for påvirkning i egen organisasjon
  • Personlige utviklings- og karrieremuligheter i et globalt konsern
  • Pensjons- og forsikringsordninger

Teknisk servicekonsulent betyr en variert hverdag som kan innebære:

  • Støtte for teknikere og kunder
  • Behandling av innkomne henvendelser i vårt moderne saksbehandlingssystem.
  • Håndtere innkommende telefoner fra kunder og interne
  • Koordinering og oppfølging av serviceoppdrag
  • Brukerstøtte av sikkerhetsløsninger, alarm og andre anlegg.
  • Fjernadministrasjon av sikkerhetsløsninger: Alarm, adgangskontroll og kameraløsninger.
  • Samarbeid med andre avdelinger for å løse kundehenvendelser
  • Oppfølging og opplæring fra rutinerte kollegaer som bryr seg om deg og din arbeidshverdag.
  • Lære noe nytt hver eneste dag!

Hvem ser vi etter

  • Du har gjerne erfaring med kundebehandling fra kundesenter/callsenter
  • Du ønsker å yte god service til våre kunder
  • Du har høy arbeidsmoral og kapasitet
  • Du er komfortabel med PC og telefon som arbeidsverktøy
  • Du evner å håndtere flere oppgaver samtidig i et hektisk miljø
  • Du er teknisk interessert! Og du liker å lære deg nye systemer
  • Du setter pris på å jobbe i team

Kvalifikasjoner

  • Fullført videregående skole
  • Minimum 1-2 års erfaring fra alarmstasjon, sikkerhetsbransjen og/eller kundeservice. 
  • Generelt gode IT-kunnskaper, -interesse og -forståelse
  • Erfaring fra kundesenter og teknisk support
  • Beherske norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig. God skriftlig fremstillingsevne er viktig
  • Tilfredsstillende vandel (jf. Lov om vaktvirksomhet)

Ytterligere informasjon

Her får du muligheten til å bli en del av Nordens største sikkerhetskonsern med gode utviklings- og karrieremuligheter. Hos oss får du et solid fagmiljø med flere dyktige og engasjerte medarbeidere. Vi tilbyr god opplæring med alle nødvendige verktøy for å lykkes i rollen. Arbeidsmiljøet kan beskrives som kunnskapsrikt og inkluderende. Vi er en engasjert gjeng som ønsker å være best på det vi gjør.

Søk her
Beklager, vi støtter ikke denne nettleseren. For å se vår nettside, forsøk en annen browser, som Chrome, Safari, Forefox eller Edge